1. COMANDA

1.1 TREBUIE SĂ DESCHID UN CONT PENTRU A CUMPARAT CU DVS.?

Nu, nu trebuie. Puteți face achiziții și puteți verifica de fiecare dată ca oaspete.

Cu toate acestea, creând un cont la noi, vă va permite să comandați fără a fi nevoie să vă introduceți detaliile de fiecare dată când faceți cumpărături la noi. Vă puteți înscrie chiar acum sau puteți începe mai întâi cumpărăturile și vă creați un cont înainte de a verifica pe pagina coșului de cumpărături.

1.2 CUM /CREEZ UN CONT?

Faceți clic pe „Autentificare/Înregistrare” urmat de „Creați un cont” și completați datele dvs. personale.

1.3 CUM COMAND?

Cumpărați articolele dorite și adăugați-le în coșul de cumpărături. Când ați terminat, puteți trece la coșul de cumpărături și puteți verifica. Verificați și asigurați-vă că toate informațiile sunt corecte înainte de a confirma achizițiile și plata.

1.4 CUM PlăTesc COMENZIILE MELE?

Acceptăm metoda de plată: Paypal

1.5 POT AMENDA ȘI ANULA COMANDA?

Din păcate, nu putem anula o comandă odată ce aceasta a fost plasată. Acest lucru ne va permite să vă împachetăm comenzile în mod eficient și să minimizăm erorile. Este recomandabil să verificați comanda înainte de a o plasa.

1.6 AM UN COD DE REDUCERE, CUM ÎL POT UTILIZA?

Introduceți codul voucherului în câmpul „Cod voucher” și faceți clic pe „Adăugați” în pagina coșului dvs. de cumpărături înainte de a continua să plătiți. Vă rugăm să rețineți că nu putem aplica manual codul voucher-ului pentru comanda dvs. dacă ați omis să-l introduceți la check-out. Vă rugăm să vă asigurați că toate informațiile sunt corecte înainte de a confirma achiziția.

1.7 CUM VOI STI DACA COMANDA MEA ESTE CONFIRMATA?

După ce ați plasat comanda, veți primi un e-mail de confirmare de la noi pentru a confirma că comenzile dumneavoastră au fost primite. Cu toate acestea, rețineți că comenzile vor fi expediate numai atunci când plata dvs. a fost aprobată și adresa de facturare și livrare este verificată. Alternativ, puteți verifica starea comenzii în „Contul meu” dacă sunteți un utilizator înregistrat.

2. EXPEDIERE ȘI LIVRARE

2.1 CAND VA FI PROCESATA COMANDA MEA?

Toate comenzile vor fi procesate în termen de 2 zile lucrătoare, excluzând weekend-urile și sărbătorile legale.

2.2 CÂT TIMP VA TREBUIE PENTRU A PRIMI COMANDA?

Timpul de livrare 'Poșta Română' este de aproximativ 12-15 zile lucrătoare, timpul de livrare 'DHL' este de aproximativ 7-10 zile lucrătoare.

2.3 CUM ÎMI POT URMĂRIȘTE LIVRAREA?

Vă vom trimite prin e-mail un număr de urmărire, de obicei după ce v-am expediat comanda.
Vă trimitem un e-mail cu numărul de urmărire, îl puteți folosi pentru a verifica informațiile de urmărire a articolului pe site-ul web de urmărire expres pe care îl cunoașteți sau pentru a verifica informațiile comenzii pe site-ul nostru >> Comenzii Track

2.4 CARE SUNT TAXELE DE TRANSPORT?
Poșta Română: 12-15 zile lucrătoare
Toate comenzile sunt expediate pentru transport gratuit
0,00€
DHL: 7-10 zile lucrătoare
Toate comenzile au fost expediate pentru 58,75Lei
10,67€

2.5 ÎMI POT SCHIMBA ADRESA DE LIVRARE DUPĂ COMANDA MEA A FOST CONFIRMATA?

Din păcate, nu putem redirecționa comenzile odată ce comanda dvs. este confirmată. Prin urmare, asigurați-vă că furnizați adresa de expediere corectă.

2.6 ÎN COMANDA MEA LIPSĂ UN ARTICOL, CE TREBUIE FACE?

Ne cerem scuze că v-am trimis o comandă incompletă. Vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență pentru clienți și vă vom contacta cât mai curând posibil.

2.7 AM PRIMIT UN ARTICOL DEFECT, CE TREBUIE FACE?

Ne cerem scuze dacă ați primit un articol defect de la noi. Vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență pentru clienți cu un instantaneu al produsului și vă vom contacta cât mai curând posibil.

2.8 AM PRIMIT UN ARTICOL INCORECT, CE TREBUIE FACE?

Ne cerem scuze că v-am trimis articolul greșit. Vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență pentru clienți și vă vom contacta cât mai curând posibil.

2.9 NU MI-AM PRIMIT COLETA, CE AR TREBUI FACE?

Vă rugăm să trimiteți un e-mail echipei noastre de asistență clienți dacă nu ați primit coletul după 30 de zile și vă vom ajuta în consecință

2.10 ÎNCĂ TREBUIE SĂ PRIMIȚI COLETUL ÎN TIMPUL STIPULAT. CINE POT CONTACTA?

Puteți verifica starea coletului dvs. prin „Urmăriți comanda” la pentru a afla de ce ar fi putut fi întârziat. Alternativ, ne puteți trimite un e-mail și vă vom ajuta